Powered By Blogger

nuffnang

Tuesday 28 June 2011

Perhimpunan Haram Merugikan Negara

Salam to all...


Tinggal lagi beberapa hari untuk berlakunya Perimpunan HARAM di KL. Semua sedia maklum, siapa yang mendalangi perhimpunan haram ini.


Warghih kesiankan kepada peniaga-peniaga, pemandu teksi dan semua yang bekerja di KL pada hari tersebut kerana rezeki/periuk nasi mereka akan terjejas berikutan huru-hara yang didokongi puak2 bangang ini.


Semenjak DS Najib mengambil alih pimpinan negara daripada Tun Abdullah, beliau terpaksa berusaha keras dan bersusah payah bagi memulihkan ekonomi negara yang terjejas pada ketika itu. Kenapa ekonomi terjejas?? Kerana hasil kerja Puak- puak Pembangang aka Pembangkang yang memburukkan nama Malaysia dengan menganjurkan Bersih dan Hindraf pada tahun 2007.


Antara yang bakal mengalami kesan buruk perhimpunan ini ialah industri pelancongan dimana pelancong asing tidak berani datang ke Malaysia pada waktu berkenaan. Menteri Pelancongan DS Ng Yen Yen menyatakan kerugian yang bakal dialami dalam industri berkenaan dianggarkan sebanyak RM 1 bilion!!.


Bayangkan hanya kerana perhimpunan haram sehari saje boleh mengakibatkan kerugian yang begitu banyak.


Warghih melihat penaja perhimpunan ni tetap berkeras untuk meneruskan usaha jahat mereka. Maka jelas dan nyata mereka ini bukanlah orang yang inginkan kemakmuran negara dan bekerja kearah kejayaan negara. Mereka ini hanyalah pelampau dan pengacau yang suka memecahbelahkan masyarakat dan menghancurkan negara ini..


Puak-puak pelampau dan pengacau ni sepatutnya dibuang ke laut dan rakyat yang cintakan negara ini perlu menjauhkan diri dari propaganda jahat mereka...

No comments:

Post a Comment

nuffnang